FAQ

Zuzia
1. 16 lat
2. 50kg
3. ok 162cm
4.nie prostuję włosów, mam proste jak drut
5.kręcę prostownicą, używam pianki albo sprayu Tonny&Guy
6.latem wgl ich nie czesałam, teraz w sumie też
7.mam dobre oceny w szkole
8.na koniec gimnazjum mialam średnią 4.8
9.z aska lubię Polę i Dejni
10.nie lubię Magdy, Szymona, Gutki itpp
11.tak, cięłam się, bardzo dawno temu
12.nie,nie zamierzam już tego robić
13.mam chłopaka
14.nie lubię swojego ciała
15.nie odchudzam się
16.kiedyś robiłam sobie głodówkę, ale tata zagroził że zapisze mnie do psychiatry
17.nie podoba mi się figura anorektyczki
18.do paznokci używam odżywki 8w1
19.przed askiem xsyx miałam jeszcze trzy chyba
20.Nadzieja to moja patronka z bierzmowania
21.Telefon iPhone 5s
22.tak, moja mama ma iPhone 5
23.nie wiem dlaczego nie s,
24.nie wiem ile dała, nie pytajcie już o to
25.mieszkam w Szamocinie, ale na chwilę obecną też w internacie w Pile
26.gram w nogę
27.@xsyx na asku bo krótko haha
28. only Barca&Chelsea
29. nie mam przyjaciół
30.tak, często idę gdzieś na mieście, czy w szkole i robię sobie zdjęcia
31.śpiewam u pana Sobieralskiego
32.Po gim aktualnie mam zamiar iść do Piły na Pola, ale zastanawiam się czy bio-chem czy mat-geo*WYBRAŁAM MAT-GEO*
33.jak mi się nudzi, to lubię rysować
34.wiem że nie umiem lol
35.jestem Belieber
36.kocham Villę Tello i Torresa
37.chodziłam na fitness, teraz mi się nie chce
38.Jestem zakochana hehe
39. Przeszło mi już dawno do Mateusza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz <3