poniedziałek, 3 lutego 2014

Haul :)

Hej kochani, 
piszę tą notkę na szybko, bo zaraz wychodzę. Więc tematem są zakupy. Byłam wczoraj w Poznaniu i kupiłam kilka ubrań. Kilka, bo nie miałam więcej kasy. Ale i tak strasznie mi się te rzeczy podobają, i jestem z nich jak najbardziej zadowolona:) 
Pierwszą rzeczą są moje ukochane welurowe spodnie, z wyższym stanem. Zakochałam się w nich jak je tylko zobaczyłam. 

 
Następna jest śliczna sukienka, którą też musiałam kupić, bo bym sobie tego nie wybaczyła. 

I ostatnia rzecz z H&M to taka zwykła, szara bluzka, z taką siateczką na rękawach.


W reserved kupiłam legginsy. Prawie holograficzne haha. Też śliczne. 



I ostatnia rzecz, to śliczna torebeczka, którą można nosić jako plecak. Przeceniona była z 79.90 na 9.90 haha. W Terranova czy jakoś tak. 

Kocham was,
papa<3
Nadziejka

1 komentarz:

  1. Ale cudowne ubrania *.*
    Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3