wtorek, 24 grudnia 2013

Tag blogowy :)

Mam dla was tag nie związany ze świętami, ale coś żeby było:)
Jest tu 20 pytań:) Jeżeli ktoś będzie brał te pytania na bloga, to miło by bylo jakby mnie oznaczył :)
Zaczynajmy.
Pytania:
1. Ulubiona książka?
2. Lubisz długo spać?
3. Jaki kosmetyk zabrałabyś na bezludną wyspę? Jeden do pielęgnacji, i jeden do makijażu.
4. Prysznic czy wanna?
5. Jaki kosmetyk ostatnio zakupiłaś?
6. Czego używasz do demakijażu?
7. Kredka czy eyeliner?
8. Co skłoniło Cię do załozenia bloga?
9. Ulubione miejsce, które chciałabyś odwiedzić, bądź odwiedziłaś?
10. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
11. Co używasz do mycia się? (żel, płyn)
12. Znak zodiaku?
13. W związku/singiel?
14. Ulubione perfumy?
15. Szczotka/grzebień?
16. Włosy kręcone/proste?
17. Z domu nie wychodzę bez?
18. Ostatnio przeczytana książka?
19. Ulubiony sport?
20. Jakie czytasz blogi?

Okej więc moje odpowiedzi:
1. 'Sekrety La Roja'- Miguel Angel Diaz
2. Pewnie. Zawsze w weekendy śpię po 12h.
3. Aquolinę cukrową i tusz albo eyeliner xd
4. Wanna. Kocham takie długie kąpiele chociaż rzadko mam na nie czas.
5. Zamówiłam z AVONU eyeliner i mgiełkę do ciała waniliową.
6. Jakiś bourjois paris. Dwufazowy. Ale jest bardzo tłusty więc po tym używam jeszcze tonik.

7. EYELINER!
8. Czytałam bloga Lucy i postanowiłam też spróbować:)
9. CAMP NOU! :(
10. Biały, czarny, krwisty bordowy.
11. Cukrową aquolinę, która mi się skończyła lub jakiś płyn z Dove.


12. LEW :D
13. W związku od 2 lat:)
14.Nina Ricci Nina albo Lancome La vie est belle.
 
15. Szczotka zdecydowanie.
16. Kręcone, chciałabym mieć, a mam proste bardzo..
17. Telefonu, makijażu, kluczy.
18. Świat do góry nogami
19. Piłka nożna zdecydowanie.
20. Lucy tylko.

NADZIEJA ROSALIE <3

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz <3