środa, 23 października 2013

Moje metody na naukę:)

Dzisiejszy dzień, jak każdy od poniedziałku nudny. Przez całą noc wczoraj pisałam z M. Dokładnie o 7:40 napisałam ostatniego smsa i usnęłam. Nie dałam rady już. Sam fakt, że spałam tylko do 13 jest dziwny. Nie lubię pisać takich notek, bo wiem, że moje zycie nikogo nie interesuje, ale szczegół. Więc tym razem zrobię moje metody na naukę:)

1. Pierwszą rzeczą, która pomaga mi się uczyć jest mój notatnik. Jestem wzrokowcem, więc pomaga mi jak piszę sobie na kartce na kolorowo i z tego się uczę. Łatwiej mi jest tak zapamiętać.





2. Jak już wspomniałam, muszę mieć na kolorowo, więc ważną dla mnie rzeczą są pisaki i cieńkopisy.


3. Ucząc się muszę mieć kompletną ciszę, więc nieraz biorę takie zatyczki do uszu haha. Nie wiem teraz gdzie są, ale pokażę zdjęcie z internetu:)
                        

4. Jak się uczę to zazwyczaj siedzę u góry na łóżku, więc mam też wszystkie inne przedmioty żeby nie odciągać mnie od nauki, bo np bym musiała zejść po linijkę.


5. Przed uczeniem się muszę otworzyć okno na jakieś pół godziny albo wyjść na spacer, zeby się trochę dotlenić. Nie wiem czemu, ale tak mi się uczy łatwiej:)

6. Przeważnie podczas nauki mam zapaloną zapachową świeczkę. Jakoś tak lepiej to wszystko wchodzi haha.







7. Ostatnią metodą jest przyklejanie sobie karteczek,żeby zapamiętać co jest w dany dzień:)












Myślę, że to już wszystkie moje sposoby na naukę:) jeżeli macie swoje, możecie pisać prywatnie:)

SUZANNE <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz <3