niedziela, 21 kwietnia 2013

Zawieszenie?

DOŚĆ ! MAM TEGO WSZYSTKIGO DOSYĆ. TO MNIE PRZERASTA. Było tak pięknie. Zajebiście wręcz. Ale uświadomiłam sobie, że większość moich znajomych jest moim przeciwieństwem. Ja jestem spokojna, nie lubię żadnych odpałów. Nie chcę palić, pić i nie wiadomo co jeszcze. To mnie nie kręci. A moi znajomi, przynajmniej troszkę spora część właśnie to lubi. Mam dosyć tego, że nigdy nie pasuję do grupy. Najgorsze jest to, że ja jestem właśnie ta najspokojniejsza, a później się okazuję, że przeze mnie są problemy. JAK JA MOGĘ SPROWADZAĆ KOGOŚ NA ZŁĄ DROGĘ, SKORO JA JESTEM KURWA NAJSPOKOJNIEJSZA? JAK ? . Nie rozumiem dlaczego zawsze rodzice koleżanek mnie za taką postrzegają. No za chuja tego nie rozumiem. Po prostu nie ogarniam tego świata.
Kończę z tym blogiem. Wrócę jak ludzie zaczną być normalni. Założę nowego bloga, którego nie będzie miał żaden z moich z znajomych. Będzie on jedynie dla czytelników, którzy kompletnie mnie nie znają. Po prostu mam dosyć.. Najchętniej cofnęłabym czas, i nie poznawała niektórych ludzi. Szkoda, że kiedyś mnie takie coś też kręciło. Nawet nie kiedyś tylko hmm, jakieś ponad pół roku temu. Żałuję. Bardzo.
Tak, pisząc to ryczę, i nie mogę się ogarnąć. Ale musiałam wszytsko wytłumaczyć. Po prostu zawieszam bloga, na czas nieokreślony. Jak będzie lepiej to wrócę.
Cieszę się, że mam kogoś kogo kocham, i kto kocha mnie, i przyjaciółki. To jest dla mnie w tym momencie najważniejsze..
Dziękuję wszystkim obserwatorom tego bloga. I przepraszam, że tak wyszło. Ale muszę. Po prostu nie daję rady.
Pa kochani <3 Kiedyś tu na pewno wrócę : )

piątek, 19 kwietnia 2013

Jeju, jak dawno nie pisałam.. Ale znalazłam sobie zajęcie- chodzenie na orlik, i 'granie' w kosza, i 'uczenie się' grać w nożną :d dzisiaj też se byłam  i se kostkę wykręciłam, ale to szczegół. No i zaraz obejrzę Violettę, bo cały tydzień nie ogladałam. Hahahhahaha, ludzie z ohp zawsze spoko :d ahahhaham, teksty na podryw mnie rozwalają. Masakra :D
Później coś zedtytuję i dodam i wgl :D PA :D

sobota, 13 kwietnia 2013

100 post dla Was <3333333
Jejku ale się nie wyspałam dzisiaj.. Niby obudziłam się o tej 10:30 ale jednak to za mało snu.. No więc zjadłam śniadanko, i sprzątałam pokój. Później poszłam po przyjaciółkę, co się okazało na marne, ale po drodze widziałam Mateusza, więc nie bylo tak źle. Kinia przyjechała tak koło 15 czy coś. nie pamiętam. Obiadek, orlik, italiana - koktajl, domek, i pakowanie siostry. UWIELBIAM PAKOWAĆ WALIZKI NA WYJAZDY, NORMALNIE TO KOCHAM<3 Dziękuję pewnym osobom za to, że są, i będą zawsze < 3 Kocham Was < 3 Pokażę jaką listę przygotowałam na MOJĄ wycieczkę, dopiero w maju, ale mniejsza z tym. Najwięcej oczywiście KOSMETYKÓW ! <3 Lecę dokańczać pakowanie, bo nie skończyłam. Pa kochani <3
 inne. reszta.
ubrania, buty itp
podręczna torba
                  kosmetyki <3 






 Hahah, zajebista ostrość, nie ma co :D

MOJA KOCHANA MODELKA<3

czwartek, 11 kwietnia 2013

HI EVERYONE <3
Napiszę kiedyś tu notkę po angielsku, nie używając translatora :d ciekawe co wyjdzie. Anyway. Dzisiejszy dzień znowu dziwny. Zapomniałam się na wf, i zaczęłam szybciej biegać,bo się zamyśliłam hahah. Jakoś tam grałam w kosza na wf, i dostałam 3 z dwutaktu <3 normalnie skujoniłam :D . Później nic się nie działo, zresztą jak zawsze. Ale uwielbiam CHEMIĘ<3333 . 'Chemiczka Zuzia zawsze pomoże' hahah. nie no, nie przesadzajmy.. Ale muszę przyznać, że troszkę jestem dobra z chemi <skromny>,.Kocham się kłócić kto kogo bardziej kocha <3 hahahah. Nie wiem czzemu, ale dzisiaj mam humor; ) Kocham wszystkich Cules, Beliebers, wszystkich se z Twittera, i wgl wszystkich <3 . GOODNIGHT EVERYONE <33333





środa, 10 kwietnia 2013

Właśnie piszę swój 100 post ; ) . Co prawda 2 są robocze, więc dla was jest to 98, ale sam fakt dla mnie; ) MAM JUŻ 100 POSTÓW! ;)  Zaczęłam normalnie się odżywiać, chociaż nie przekraczam 1300 kcal dziennie. Ale jest to taki max, gdzie już najchętniej wszystko bym zwymiotowała.. whatever.. Dzisiejszy dzień.. hmm, nic specjalnego się nie działo przez cały dzień, oprócz MECZU ! No i Barca awansowała do półfinału, przez co strasznie zacieszam; ) . Ale jestem strasznie zmęczona, więc krótka notka.. Goodnight everyone <3 !






poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Ehhh, żałuję tego co zrobiłam.. serio. żałuję. przez 3 dni prawie nic nie jadłam, ale znowu musiałam zacząć. nie wyszło mi to na dobre, bo teraz cały czas wymiotuję, i mnie boli brzuch. mój organizm przyzwycział się do małej ilości jedzenia, a teraz znowu muszę zacząć jeść... to jest straszne co sie dzieje.... masakra.... nie poszłam dzisiaj do szkoły, jutro też nie chcę iść, ale już chyba będę musiała... ehh.

sobota, 6 kwietnia 2013

Hi everyone <3 no więc dzisiaj sobota, i POZNAŃ I ZAKUUUUPY <3 . Converse witajcie<3. jeeej, nie mogę się doczekać, i nie wiem jakie wgl kupić te converse ale szczegół. Muszę iść sprzątać. ogólnie to wczoraj zaczęłam mniej jeść, i mam zamiar jakieś coś przeczyszczające sobie kupić, żeby po każdym posiłku 'wymiotować'. Muszę coś ze sobą zrobić no .. Wczoraj cały dzień mnie bolał brzuch... na początku prawdopodobnie obiad mi zaszkodził, a później z głodu. Ale nie dałam się! Nic nie zjadłam. czyli wczoraj mój ostatni posiłek był o 13:35. Jestem z siebie dumna, i zadowolona<3 . kurde. Dzisiaj Poznań, więc pewnie jakieś KFC albo McDonald.... Kurde no ... za bardzo lubię to jedzenie i z niego nie zrezygnuję. ale od jutra zaczynam tak już serio.. max 1300kcal w dzień ale to taki max!. mniej więcej jakieś 1000kcal. Zobaczymy co z tego będzie..
FIGURA IDEALNA <3333333

środa, 3 kwietnia 2013

No więc HI EVERYONE ! 
Nie wierzę w ten dzień. Szłam na przystanek(wyszłam jakieś pół h wcześniej ale szczegół) i usłyszałam w oddali skuter i sobie myślę: 'Fajnie by było jakby to był Mateusz... Ale to chyba nie będzie Mateusz..' a za chwilę przejeżdża koło mnie Mateusz i się zdziwiłam i takie: 'O MATEUSZ!' i śmiech.. Szczegół, że minął mnie dzisiaj jakieś 7 czy 8 razy. Wracając do tematu dnia: byłam w Ratajach, trochę się wynudziłam tam. Okazało się, że mialam jakieś przekierunkowywanie numeru , i mój tata jak do mnie dzwonił, i nie zdążyłam odebrać to się wkurzył, bo zamiast mnie odebral jakiś chłopak. Ale był ostro wkurwiony, i myślał, że go kłamię, i z jakimś chłopakiem jestem. znowu wracam do tematu: pojechałam po nowe okulary i się nimi strasznie jaram, bo są ślicznie piękne <3 No cóż. Idę spać, bo jutro troszkę wcześniej wstać muszę, gdyż chcę sobie zrobić takie fale jakby, jak os jakiś 3 dni robię. Strasznie mi się to podoba, i dobrze, że znalazłam lokówkę jakąś starą. Dobranoc; )